reklama

Milý anonym,

neviem prečo, ale tvoj život je s mojím akosi prepletený bez toho, aby som to chcela. Na úvod ti musím povedať, že si obyčajná nula. Sprvoti som chcela napísať čosi oveľa sprostejšie, žoviálne a vulgárne, ale to vieš, je na blogu taký nick, môj anjel strážny, ktorý dbá na to, aby som sa nenechala zatiahnuť do tvojich špinavých praktík a vyjadrovala sa patrične. Lebo viem, že ti ide len o jedno. Rozdúchať oheň, pomädliť si ruky -veď si boží bojovník- a potom skormútene pohliadnuť hore, čakajúc požehnanie. Ver mi, žiadne požehnanie nepríde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Zažila som vo svojom živote pár podrazov. Nie je to nič mimoriadne. Zažili to zaiste viacerí. Teraz nemám na mysli predbiehanie v supermarkete pri platení, či zabalenie bezchybného karé. Mám na mysli čosi oveľa krutejšie a možno až neuveriteľné. Keď vám doručia anonym. Obyčajný, sprostý, primitívny anonym bez podpisu. "...My spravodliví..., chápete, že nemôžeme uviesť svoje meno..., veríme, že sa vám otvoria oči... bla, bla bla..." Najprv za zasmejete, potom začudujete a potom, keď to treba prešetriť, tak stratíte úplne zdravý úsudok. A napokon, keď konšpiračné schopnosti vášho bezprostredného okolia začnú podozrievať každého a všetkých, potom je to už na psychiatriu a na zbláznenie. Platný zákon o sťažnostiach síce hovorí, že sťažnosť musí (a keď musí tak musí a nie iba môže) obsahovať meno, priezvisko, adresu trvalého pobytu alebo prechodného pobytu sťažovateľa, ale semiačko podozrenia začne v tých hore i v tých dole hlodať a treba urobiť spravodlivosti zadosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sedliacky rozum velí hádzať anonymy do koša, urobiť z nich rezance, zahodiť, ale. Keby nebolo to ale.

Milý anonym, ak nemáš silu povedať svoje podozrenie nahlas, či sa pod neho podpísať, radšej mlč a buduj si svoj spravodlivý svet vo svojej komôrke bez toho, aby ľudia o tvojom svätom hneve vedeli. Streľbou spoza buka totiž nikdy nemôžeš trafiť. A ak, tak len seba.

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu