reklama

Tak málo stačí

Sú také hluché dni v živote, keď človek príde na to, že ho nemá nikto rád. Teraz nemyslím manžela, deti, súrodencov... Tam sa to predpokladá akosi automaticky, bez rozmýšľania, že sa máme radi. Takto voľajako som sa v ostatné dni ľutovala, lebo všetko mi už šlo hore krkom. Darmo som si vravela, že trepem hlúposti, ale asi to poznáte, keď sa vás zmocní depka, logika ani argumenty nepomôžu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Zrejme to vyznie nesebakriticky, ale predsa to vyslovím. Myslím si o sebe, že celkom rada pomáham ľuďom. Nie tak celkom úplne ja osobne, ale pomerne často sa mi stáva, že som v ľudských príbehoch akousi spojkou, prostredníkom, enterom, ktorý čosi spustí. Páči sa mi úloha sprostredkovateľa, rovnako ako úloha darcu. Veď sa aj hovorí, že obdarovať je krajšie, ako dostať dar.

Toto všetko viem, verím tomu, a napriek tomu sa mi akosi žiadalo, aby aj mne ktosi iný povedal, že ma má rád, a že len tak bez dôvodu mi chce spraviť radosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V piatok popoludní sme už v práci pozerali na hodinky. Skrátený pracovný týždeň upaľoval do zabudnutia a my sme sa vytešovali na prichádzajúce tropické leto. Po chladných jesenných dňoch bolo načase. Kvety už boli poliate, spisy uložené... Zazvonil informátor. Teraz ide klient? Vŕŕŕŕ. Bola to moja bývalá kolegyňa z predchádzajúceho zamestnania. Hurá, potešila som sa. Išla okolo, a tak sa zastavila. Od januára je na dôchodku. Vyrába z tvrdého farebného papiera rôzne škatuľky a darčekové tašky. Tak mi jednu tašku doniesla. Asi jej bolo hlúpe darovať mi prázdnu darčekovú tašku, tak mi do nej vložila obrovskú čokoládu. Iba tak, bez dôvodu. Ako keby vedela, po čom moje srdiečko už pár dní pišťalo. Stal sa malý zázrak, depka šmahom ruky zmizla a ja mám zas z čoho rozdávať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Marienka, ďakujem, urobila si mi veľkú radosť.

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu