reklama

akdesuS ajom álim

Verím, mami, že keď si tento nadpis článku prečítate, okamžite budete vedieť, o čo ide. Je to už tak dávno, keď som vám tým pílila uši. Pamätáte? akdesuS ajom álim, ut as ťitebelk áden. Pre tých, čo tiež čítajú a nerozumejú, preložím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Susedka moja milá, tu sa klebetiť nedá. Takú nástenku, ručne vyšívanú, sme mali v našej kuchyni. Veľmi som ju obdivovala. Rúča gazdiná, pekne odetá, v naškrobenej zástere s mašľou uviazanou vzadu, v ruke varecha, obšmietala sa okolo šporáka, lebo práve chystala obed. To ste boli vy, mama. Na druhej strane nástenky stála susedka, ktorá prišla na klebety. Nebola taká pekná ako vy. Pekne ste ju vypoklonkovali, len čo je pravda. Dokázala som sa na tú nástenku pozerať bez omrzenia a rozvíjať pri nej svoju detskú fantáziu donekonečna. Až natoľko, že som sa text z nej naučila naopak. Páčilo sa vám to, pamätáte?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stále ste sa na tom smiali, keď som vás skúšala z mojich naopak povedaných sloganov. Napríklad amalkeR, etčáperP uhcurop, O uľívch íšlaď margorp:-) Pamätáte?

Mali sme ešte jednu nástenku. Tá sa volala: aJ mos ylám kečínvoľop. Bol na nej vyšitý uzemčistý poľovník, mal klobúčik na hlave, flintu a psa. Spoza kapustných hláv vytŕčal zajac, ktorý im obom prešiel cez rozum. Aspoň tak si to pamätám. Nechceli ste mi veriť, že poľovníček nie je mály, ale malý. Obe nástenky ste vlastnoručne vyšili. A ktomu uháčkovali prekrásne dečky. Ja až taká zručná nie som. Zatiaľ som vyšila jeden obraz a myslím, že to je asi tak všetko. Škoda, že ste ho nevideli. Aj iní hovoria, že je celkom pekný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Milá mama, tento list píšem už pekných pár rokov. Kto by veril, že dvadsaťštyri. V mysli som ich už nasúkala tisícky. Bola by to riadne hrubá kniha. Zakaždým si spomeniem na čosi iné. Až teraz to však dozrelo, aby som jeden list virtuálnou poštou poslala až tam hore. Čo som to vlastne...aha, akmam, mibúľ sáv.

P.S.

Nástenku opatrujem ako najväčší poklad.

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu