reklama

Českí okupanti? Hanbite sa!

To, že je v zdravotníctve neporiadok, je smutný fakt. Nebudem zachádzať do ostatných rezortov, lebo by to nemalo konca a teda ani zmysel. Dramatické udalosti ostatných dní mi bohato vystačia. Netrúfam si spraviť analýzu, ukázať prstom na vinníka, či ponúknuť riešenie.  Mnohému z toho, čo deklarovali  odborári, som rozumela, mnohému nie. Podobne to bolo s vyjadrením ministra zdravotníctva, či pani premiérky. Hektická doba, hektické výroky, a to všetko pod neuveriteľným tlakom, aby nedošlo k zbytočnému poškodeniu zdravia, či úmrtiu z dôvodu neposkytnutia pomoci

Písmo: A- | A+
Diskusia  (161)

U odborárov mi prekážal predovšetkým ultimatívny tón vyjednávania. Oni boli tí, ktorí diktovali podmienky, istí si svojím víťazstvom. Veď im išlo v prvom rade o pacienta. Akési silené zdôrazňovanie tohto záujmu ma nepresvedčilo, naopak, čoraz viac to vyznievalo ako klišé, ktorým chceli dosiahnuť hlavne zvýšenie miezd.

Párkrát ma svrbeli prsty, aby som napísala svoj názor, no zakaždým som odolala. Článkov na túto tému je ako maku a beztak všetko zapadne virtuálnym prachom, tak sa neangažuj, vtĺkala som si do makovice. Darilo sa mi odolať až do momentu, pokým odborársky boss nevyslovil onú neuveriteľnú tupinu, keď príchod českých lekárov prirovnal k okupácii Československa vojskami Varšavskej zmluvy. Keby to bol mlaďas, ktorý sa len nedoučil dejepis, ešte by som to možno rozchodila. No jeho zdobia šediny, a preto je jeho vyjadrenie na adresu českých lekárov neospravedlniteľné a ohavné. Slovenských občanov - pacientov operujú okupanti, podľa pána Kollára. Myslím si, že lekári, ktorých pán Kollár zastupuje, ho mali po vyslovení tejto vety zbaviť možnosti ich ďalej zastupovať. Pošpinil všetko. Nešlo mu o zdravie pacienta. Vychádza mi, že tvrdé črty tváre by mu zmäkli až vtedy, keby pár ľudí zomrelo, lebo štát sa nevedel o nich postarať. Ktovie, ako sa cítia českí lekári, ktorí nám prišli pomôcť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, aký je pán Kollár lekár. Povedzme, že dobrý. No mne by to nestačilo. Podľa mojich kritérií by môj lekár mal byť aj morálny. Netuším, či sa odhodlá veľký odborársky boss ospravedlniť českým lekárom za svoje výroky, ale ak by náhodou nie, tak ja sa vám, českí lekári, ospravedlňujem. Vedzte, že ľudí s takým názorom, aký vyslovil na vašu adresu pán Kollár, viac na Slovensku nenájdete. 

A vy, pán Kollár, hanbite sa!

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu