reklama

Dajte si pozor na to, čo platíte Skylinku

Naša domáca poštová schránka bola raz opäť nakŕmená do sýta. Tentokrát to neboli reklamné letáky, i keď... jeden by neveril, že aj medzi poštovými poukazmi (rozumej šekmi), môže mať na vás predávajúci nachystanú pascu. Nechýbalo veľa a bola by som ľahšia o 25 eur.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (54)

Už pár rokov sme zákazníkmi satelitnej televízie Skylink. Spočiatku veľmi moderný a lacný spôsob možnosti sledovania pomerne veľkého množstva televíznych kanálov. To nič, že väčšina staníc je brak, dá sa medzi nimi nájsť aj pár normálnych. Neskôr, zrejme keď sa už trh nasýtil a ďalšie peniažky z nakupovania „tanierov" sa nesypali, bola služba i napriek pôvodnému zmluvnému prísľubu o nespoplatnení, spoplatnená. Počudovali sme sa, ponadávali, no napokon zaplatili. Nešlo o veľký peniaz a sedliacky rozum mi velil, že vo svete biznisu sa zadarmo nič nedáva a predávajúci musí predať, ak sa chce na trhu uživiť. Zatiaľ je to jasné ako facka. Vráťme sa však na úvod, k onej poštovej poukážke od Skylinku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bez okuliarov som videla prečiarknutých 75,90 € a nad tým usmievavých 39,40 €. Aká úľava, veď to je takmer o polovicu menej. Na túto nižšiu sumu bol vyplnený aj poštový poukaz. Komfortné. Stačí zájsť na poštu a zaplatiť. Keďže platby realizujem cez internetbanking, nasadila som si na nos svoje „čítačky." Zrazu sa z rovných čiarok stali písmená a ja som sa nestačila čudovať. Ak zaplatím 39,40 € budeme mať ponuku rozšírenú o ďalších 18 programov, čo je menej ako 0,08 € na deň. No nekúp to! Keďže som zavetrila, že mi v tej ponuke čosi nesedí, pustila som sa aj do čítania blšiek. A ľaľa, čo som sa dozvedela. Ak nechceme rozšírenú ponuku, stačí ak zaplatíme Servisný poplatok vo výške 14,40 €.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslím si, že seriózny predajca by sa k takto k svojim verným zákazníkom správať nemal. Neviem si predstaviť, žeby takto (štýlom, kto koho dobehne) fungovali vzťahy medzi manželmi, súrodencami alebo susedmi. Aj keď... Prečo by to nemohlo rovnako férovo fungovať aj v obchode. Ponúkajte, propagujte, porovnávajte. Ale nesnažte sa z ľudí dostať peniaze, ktoré vám nechcú dať a vy ich získate ľsťou. Pachuť, ktorá z takéhoto podvodu ostáva, je určite väčšia, ako zisk, ktorý sa snažíte dosiahnuť.

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu