reklama

Narodila sa blogerka - Bianka

10. marec - významný dátum, teda aspoň pre mňa určite. Narodila som sa na blogu. Trvalo mi dosť dlho, odhodlať sa na tento krok, ale stalo sa. Presne do roka, do mesiaca a do dňa od prvého po 5 tisící vstup do diskusií. Či chválabohu, sa ešte neodvážim povedať. Viacerí ste ma na tento krok vyzývali a v kútiku duše som tiež po tom túžila. Sny treba realizovať a nie iba donekonečna o nich hovoriť. Takže som tu a hlásim sa o svoje práva.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (85)

Neviem prečo sa mi pri písaní tohto predstavovacieho kola chvejú prsty, dúfam, že je to len taká novorodenecká triaška. V diskusiách som triašku nemala, občas mi síce stúpal tlak, ale väčšinou som mala úsmev od ucha k uchu. Viacerí ma z diskusií poznáte, mám tu mnoho kamarátov a snáď i priateľov. Beriem na vedomie, že niektorým až tak nerežem, ale to tiež patrí k životu. Mala som v hlave milión myšlienok, jednu krajšiu ako druhú. Ale v noci. Dnes si beriem zápisník a ceruzu pod vankúš, čo keď sa múza vráti. Hneď na začiatok som sa chcela blysnúť niečím pekným, vtipným a nezabudnuteľným a zdá sa, že nič z toho nebude. Myšlienky sa rozutekali ako splašené kone. Netušila som, že napísať článok na blog je taká fuška. Dúfam len, že toto nie je môj prvý a posledný. Viem, vy starí blogeri sa teraz uškŕňate. Aj vám to išlo tak ťažko a potom sa to rozbehlo? Lebo ak to má byť iba horšie a horšie..., čo to vravím, život je pestrý a ja vás o tom svojimi drobnosťami budem presviedčať až do omrzenia, ale keď vytuším, že som vás omrzela, tak sa stiahnem. Radšej budem písať menej a o niečom, ako veľa a o ničom. Aspoň mám také predsavzatie. A ešte mám predsavzatie vás rozosmiať alebo aspoň rozplakať. Sľuby sa sľubujú...poznáte, ako to ide ďalej. Takže, ak by som vás nudila, tak do mňa drgnite.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

10. marec - významný dátum, teda aspoň pre mňa určite. Narodila som sa v tento deň aj podľa občianskeho preukazu. A keď ma o týždeň niesli pokrstiť, bola riadna metelica, spomínala moja mama. Tak nenadávajme na tohtoročnú zimu. I voľakedy také bývali.

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu