reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

reklama

Pokrútené paragrafy

Garancia vrátenia peňazí. To určite!

Júlia Hubeňáková - Bianka

Garancia vrátenia peňazí. To určite!

Nie som si istá, či má zmysel bojovať s ľudskou hlúposťou, lebo vraj, rovnako ako vesmír, aj ona je bez konca, ale skúsim. Priznám sa, že mojím prvotným cieľom nie je ani tak zachrániť niekomu 38 eur, ako skôr zamedziť tomu, aby sa na naivite nabalili hyeny v ľudskej koži. Raz sa mi to už (dúfam) podarilo.

  • 12. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 817x
  • 11
Dajte si pozor na to, čo platíte Skylinku

Júlia Hubeňáková - Bianka

Dajte si pozor na to, čo platíte Skylinku

Naša domáca poštová schránka bola raz opäť nakŕmená do sýta. Tentokrát to neboli reklamné letáky, i keď... jeden by neveril, že aj medzi poštovými poukazmi (rozumej šekmi), môže mať na vás predávajúci nachystanú pascu. Nechýbalo veľa a bola by som ľahšia o 25 eur.

  • 10. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 16 740x
  • 54
S kým mám tú česť? Vy ste šmejdi?

Júlia Hubeňáková - Bianka

S kým mám tú česť? Vy ste šmejdi?

Zrejme nie som sama, na koho začala vyskakovať z internetu (lákavá) ponuka na zníženie spotreby elektrickej energie až o 75 %. To číslo mi vyrazilo dych, lebo niečo také by mohlo byť na Nobelovú cenu. Nezvyknem klikať na podobné ponuky, lebo (takmer) zakaždým ide o podfuk. Tentokrát som urobila výnimku a klikla som. Bolo to priam neuveriteľné čítanie.

  • 27. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 17 818x
  • 96
Re k článku Z dlhu 9 eur Sociálnej poisťovni...

Júlia Hubeňáková - Bianka

Re k článku Z dlhu 9 eur Sociálnej poisťovni...

V stredu som si prečítala článok, citovaný v nadpise. Nepáčil sa mi, pretože je v ňom na môj vkus príliš veľa nepravdy a zavádzania. Autor viacmenej za nič nemôže, to zlá, zlá Sociálna poisťovňa neuveriteľným spôsobom vymáha dlh, ktorý sa z pôvodných 9 eur vyšplhal až na 136. K článku som nereagovala, zdalo sa mi, že to nemá význam. Keď som videla, ako sa vyvíja diskusia, usúdila som, že moja reakcia by bola prilievaním oleja do ohňa. Lenže:

  • 5. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 634x
  • 178
Urazte ma, prosím!

Júlia Hubeňáková - Bianka

Urazte ma, prosím!

Úplne seriózne. Aj ja by som chcela aspoň raz v živote okoštovať tú otcovskú starostlivosť štátu o moje dobré meno, o moju česť, aby aj mňa raz vyvážili zlatom. A teraz vážne.

  • 30. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 337x
  • 24
reklama
Nie každé vymáhanie dlhu je oprávnené

Júlia Hubeňáková - Bianka

Nie každé vymáhanie dlhu je oprávnené

Dostal sa mi do ruky list faktoringovej spoločnosti, ktorá vymáha pohľadávky. V tomto konkrétnom prípade sa jednalo o dĺžne zdravotné poistenie z rokov 1994 a 1995. Spoločnosť sa k vymáhaniu dostala tak, že odkúpila pohľadávku od správcu konkurznej podstaty v rámci konkurzu jednej zo zdravotných poisťovní. Z pôvodných približne 400 eur dlžnej sumy sa dlh vyšplhal na neuveriteľných vyše 4 000 eur. Dobrá pálka, o to viac, ak je dlžníkom dôchodca. Je alebo nie je takýto dlh premlčaný?

  • 21. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 479x
  • 37
Vážené panie poslankyne, vážení páni poslanci

Júlia Hubeňáková - Bianka

Vážené panie poslankyne, vážení páni poslanci

Zákony by mali byť múdre, zrozumiteľné, spravodlivé. Ak sa ich dá obchádzať a účelovo prispôsobovať jednotlivé ustanovenia tak, aby na úkor všetkých profitovalo pár ľudí, čosi nie je v poriadku a je nanajvýš správne novelizáciou  zamedziť, aby sa naďalej kradlo. Síce v súlade so zákonom, ale kradlo. Tentokrát mám na mysli zákon č. 461/2003 Z.z. o sociálnom poistení v znení neskorších predpisov. Platí už od roku 2004 a zle nastavený systém čerpania nemocenského zatiaľ v tichosti tolerovali všetky vlády.

  • 27. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 49
Legislatívny návrh

Júlia Hubeňáková - Bianka

Legislatívny návrh

Navrhujem, aby Národná rada Slovenskej republiky prijala takúto zmenu zákona č. 120/1993 Z.z. o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov Slovenskej republiky.

  • 8. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 50
Môj prvý pokus

Júlia Hubeňáková - Bianka

Môj prvý pokus

Prvýkrát som podala podnet Rade pre reklamu. Ani by ste neverili, aké je to jednoduché. A poviem vám, spadol mi kameň zo srdca. Včera som chatovala s jedným, dlhšie mlčiacim blogerom, a ten ma navnadil. Že vraj je zodpovedné, ak zlo iba nepomenujeme, ale ak na jeho elimináciu aj niečo aktívne spravíme. Múdre, povedala som si a čosi aktívne som spravila. Ozaj, viete o ktorú reklamu ide?

  • 19. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 258
Zamestnanci a stravovanie

Júlia Hubeňáková - Bianka

Zamestnanci a stravovanie

Obrátili sa na mňa neznámi ľudia e-mailom a požiadali o vysvetlenie, aké má zamestnávateľ povinnosti pri zabezpečení stravovania zamestnancov. Pokúsim sa odpovedať. Moja odpoveď bude heslovitá a zovšeobecňujúca. Vyhnem sa používaniu odchýlok, aby to napokon nebolo nezrozumiteľné a zbytočne prípadných čitateľov a záujemcov nemiatlo.

  • 5. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 37
reklama
SkryťZatvoriť reklamu