reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nekrológ na seba - psa13

Júlia Hubeňáková - Bianka

Nekrológ na seba - psa13

Kontroverzná postava. Jednými zatracovaná, druhými obdivovaná. Pre niektorých britký vzdelanec, pre iných hlúpy demagóg. Človek alebo zviera? Herec a jeho postava. Odišiel navždy. Pochybovači neuveria a budú jeho tieň hľadať v nových menách, ale nijako nezmenia prostý fakt, že svoju rolu už nezahrá, že už nič nenapíše do diskusií, nikoho nenasrdí, nikoho nerozveselí, nikoho neodsúdi, nikoho už slovom nepoteší. Hral a dohral. Prehral či vyhral? Túto otázku prenechal publiku.

  • 2. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 318x
  • 291
Rozumiete tomu?

Júlia Hubeňáková - Bianka

Rozumiete tomu?

-Dobrý deň.- -Dobrý deň.- -Nech sa páči, posaďte sa.- -Ďakujem.- -Máte nejaké želanie?“ -Áno, chcela by som aktivovať na mojom bežnom účte ten 5%-ný úrok, ktorý ponúkate v reklame. -Samozrejme, hneď sa na to pozrieme. Poprosím vás kartičku. Ďakujem veľmi pekne. Tááák, už to mám. Môžem vám oznámiť –vzhľadom na váš dlhodobý stav na účte, že k dnešnému dňu môžete bez akýchkoľvek obmedzení dostať úver vo výške 450 000 korún. -???-

  • 26. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 48
Zákonník práce chráni aj uchádzača

Júlia Hubeňáková - Bianka

Zákonník práce chráni aj uchádzača

Môže sa domáhať ochrany na súde občan, ktorý ešte neuzavrel so zamestnávateľom pracovnoprávny vzťah alebo nemôže? Môj názor je, že áno - v presne definovaných prípadoch.

  • 19. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 44
Môže byť človek bez srdca?

Júlia Hubeňáková - Bianka

Môže byť človek bez srdca?

Mali sme včera celkom pohodový večer. Syn mal narodky, dcéra s mladším synom poumývali okná, a tak bolo bezpečne vidieť, že vonku je tma. Kuchyňa ako tak na poriadku, už ma čakalo iba objatie kresla a správy. Beztak ich sledujem len na pol ucha a jedným očkom, lebo stále ktosi, čosi, zvonček, telefón... Včera sme však pri správach stŕpli.

  • 6. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
Občas mi býva v aute zle

Júlia Hubeňáková - Bianka

Občas mi býva v aute zle

Vracala som sa včera služobným autom z dvojdňovej porady. Unavená na doraz, s boľavým chrbtom a hlavou plnou protichodných myšlienok. Opäť ideme začínať odznova. Už po toľký krát zmeny. Neujdeš pred nimi. Rozdumovala som a v duchu viedla rozhovory s kolegyňami v práci, ako im to predostriem, aby boli vyplašené menej, ako som momentálne ja. Cesta ubiehala pomerne dobre. Vodič sa občas jamám vyhol, občas aj nie, najmä keď usúdil, že bude lepšie potykať si s ňou, ako s kamiónom. Bŕŕŕ. Zaháňala som nepríjemné myšlienky. Ešte nejaká hodinka pozitívneho myslenia a vystriem sa doma na pohovke. Atmosféru v driemajúcom ovzduší dotváralo rádio. Hity striedali krátke monológy moderátora, ktoré sa snažili byť vtipné, ale neboli. Začali vysielať krátke správy. -Nepriaznivá povodňová situácia si vyžiadala prvé obete. 61 ročného muža z obce...našli utopeného na brehu potoka. S vodičom sme si vymenili sústrastné pohľady. Za touto nasledovala ďalšia jóbovka. -Pri prechádzaní cez premostenie sa utopil malý štvorročný chlapček. Obaja s vodičom sme zamreli. Strašné. Chudák chlapček. -Príhoda sa stala v rómskej osade.... -Plesk. Vodič sám sebe jednu struhol po stehne a na tvári sa mu

  • 31. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
reklama
Narodila sa blogerka - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Narodila sa blogerka - Bianka

10. marec - významný dátum, teda aspoň pre mňa určite. Narodila som sa na blogu. Trvalo mi dosť dlho, odhodlať sa na tento krok, ale stalo sa. Presne do roka, do mesiaca a do dňa od prvého po 5 tisící vstup do diskusií. Či chválabohu, sa ešte neodvážim povedať. Viacerí ste ma na tento krok vyzývali a v kútiku duše som tiež po tom túžila. Sny treba realizovať a nie iba donekonečna o nich hovoriť. Takže som tu a hlásim sa o svoje práva.

  • 10. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 361x
  • 85
reklama
SkryťZatvoriť reklamu