reklama

Nepredáte dieťa? (fejtón)

Som štát. Všemocný. Teda, nie až tak celkom. Demografická krivka je alarmujúca a s tým si neviem rady. Kto na mňa za pár rokov vyrobí? A že toho potrebujem dosť, čo vám budem vravieť, sám viem najlepšie, aký som nenažraný. V tejto kauze však nejde ani tak o mňa, skôr o vás, drahí občania, kto vyrobí na vaše dôchodky? Toto ma trápi najviac.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (43)

Vymyslel som jedno geniálne riešenie. Zatiaľ je síce iba v plienkach, ono však –verím- dozrie a uzrie svetlo sveta. Ako poeticky som vyjadril. Netušil som, že mám aj taký rozmer. No dobre, nebudem vás napínať. Kúpim si od vás dieťa. Pozrite, dám vám povedzme tridsať tisíc a vy vyrobíte jedno dieťa. Slušná ponuka, čo poviete. Vy budete mať prachy a ja občana, poistenca, budúceho daňového poplatníka. Fifty fifty – opäť ten poetický výraz.Jedna pani povedala (ďalej len JPP) že ten návrh je hlúpy, ale čo už môže taká JPP vedieť. Dokonca sa vyjadrila, že prvé dieťa chce predsa každý, tak prečo by som mal zaň platiť. Aj druhé dieťa je bežný štandard. Že keby ona bola štát, tak by rodičom prispela až na tretie a štvrté dieťa, lebo že vraj až vtedy rodina naozaj pociťuje nedostatok peňazí. To by bolo budúcich daňových poplatníkov! Že vraj - aký úbohý a žiadnym výskumom nepodložený výraz. Aká sa robí múdra. Ale čo už môžem chcieť od takej JPP. Ja, štát, viem najlepšie, čo je pre vás dobré.

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu