reklama

Kominár, podkova, štvorlístok a...

Vo štvrtok sa k nám chystala zavítať babička. Ako to býva pravidlom, s batohom ťažším, ako je ona sama a ešte dvomi taškami, vždyť na co má člověk ruce, vraví ona. Ešte stále nie je koniec výpočtom. Pred ňou sa valí päťročný Fanda s batôžkom, primeraným jeho veku a najmä kilám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (43)
Naša moravská návšteva
Naša moravská návšteva 

Teda vo štvrtok popoludní som ešte pred inkriminovanou hodinou prebehla s mopom po dome, nech si návštevu uctíme. Obliečky na perinách voňali letnou lúkou. Ešte kritické oko na dvor..., no jasné, deti idúce zo školy opäť hádzali Bundášovi papieriky zo sladkostí. Čo už, musím to pozbierať. Zobajúc po dvore papieriky, priplietol sa mi pod nohy aj kus akéhosi kaučuku, či čo to vlastne bolo. Nuž, bolo to nevábne, šupnem to, reku, tiež do konvy. Ako si to tak nesiem v pravačke a ľavačkou chcem nadvihnúť veko konvy, zrazu len cítim, že Bundáš sa na mňa škerí. Sa mi sníva, či čo? Nesníva a Bundáš sa fakticky škerí. Z uvažovania ma preberie hnusný zápach. Z toho nevábneho kaučuku sa totiž vykľulo Bundášove, veď viete čo. Skoro som hodila tyčku.Rodinná návšteva prebehla ako mala. Každý porozprával, čo nové sa udialo od posledného stretnutia a aj keď som mnohé počula i povedala opakovane, na kráse rodinného stretnutia to nič neubralo. Až v piatok ráno. Chystajúc sa v kúpeľni do práce, pozerám, na radiátore je prevesené Fandove pyžamko. Za dverami už prestupovala z nohy na nohu babička: „Víš co se stalo? Abych to řekla slušně, Matýsek se posral.“ Nevadí, to sa stáva i dospelým. Vyprať však bolo treba komplet posteľné oblečenie, lebo letná lúka nabrala zemité farby jesene. Fanda mal z toho srandu, že kým sa zorientoval, ako treba v cudzom dome vyberať zákruty tak obsah jeho črievok vyberal zákruty bez zaváhania.Kolegyňa v práci, taká vedma, mi povedala, že toľko znamení pokope treba okamžite využiť, že budem mať určite veľké šťastie. Reku, skúsim. Podala som Loto do všetkých stĺpcov. A viete čo som vyhrala? Do tretice to isté.Varovanie na záver: ak by ste mi v najbližších dňoch chceli podať ruku, tak radšej ľavou, ibaže by ste aj vy chceli mať šťastie.

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu