reklama

Otcova barla

Odložená v stodole, medzi hŕbou nezmyslov, ktoré sa ešte niekedy môžu hodiť. Pri každom veľkom upratovaní nebolo toho, kto by ju dokázal dať na kopu na spálenie. Pridlho bola otcovou kamarátkou, keď po ťažkom úraze ostal invalidom až do smrti. Ozaj, prečo sa niektorých vecí nedokážeme jedným šmahom zbaviť. Cena a bezcennosť – aké je to relatívne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Dolu briežkom sa nám šlo už dobre. Štyridsať kilometrov v nohách, noc pod širákom, upchatý nos od ostrého vzduchu. Batohy odľahčené o vodu, rajčiny, rezne, horalky a iné dobroty. Naozaj už nechýbalo veľa. Možno som mala ísť pomalšie, možno po inej trase, ktovie. Zrazu som len na prašnej kamienkovej ceste chytila šmyk a v momente som sa ocitla na zadku. Sranda. Horšie to bolo o pár metrov nižšie. Opäť šmyk, tentokrát na krivoľakom teréne. Okrem pádu nasledovalo aj čosi krkolomné. Pravá noha sa dostala do čudesnej polohy. Vykrútila som si ju nie v členku ale v priehlavku. Prsty sa dostali dozadu, až tak, že mi praskla koža. Razom som bola ohybná ako čínska gymnastka. To ma už dvíhali všetci. Kým sme prišli domov, noha opuchla, slzy som od bolesti mala na krajíčku. Kým prišiel manžel z práce, chlácholila som ju ľadom. Potom nasledovala chirurgia, rontgen, chirurgia. Na vozíčku to bol veľmi čudný pocit.Zlomené by to nemalo byť, zatiaľ. Ak sa to do štyroch dní nezlepší, bude treba spraviť akési špeciálnejšie snímky. Verím, že nie.Odbočila som. O inom som chcela. O otcovej barle, ktorú manžel vytiahol zo stodoly. Bola to taká nepotrebná harabunda. Teraz sa o ňu opieram a skuvíňam pri každom kroku. A je mi clivo. Ani neviem, či to spôsobuje spomienka na otca, alebo to moje tvrdé pristátie. I jedno i druhé dosť bolí.

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu