reklama

Ja nie som zlodej

-Ahoj, mami. -Ahoj, čo voláš v takom nezvyčajnom čase, stalo sa niečo? -Nuž, ako by som to..., nebudeš sa hnevať? -Hnevať sa budem, ak to hneď nevyklopíš. Čo sa stalo? -No, tá brigáda, čo som mal... -Mal?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (48)

-Hej, už je to v minulom čase. Mal. -Škoda, čo už. Celkom nám to pomohlo. Ešte niečo? -Veď práve. -Čo práve. Tak to nenaťahuj, nemám to rada. -Taaak vieš..., zmizli nejaké peniaze. Nikto sa nechcel priznať. -Uff, a preto si ty prišiel o robotu? Nebodaj... -Boli sme všetci na pohovore u šéfa. Po jednom. Ja som šiel posledný. Povedal, že mi neverí ani slovo. Tak som mu povedal, že keď mi neverí, tak ja radšej odídem. Že vraj presne takto to myslel. To je podraz, na papieri mám, že odchádzam dohodou, ale on ma vyhodil. Neprávom. -Nedalo sa to nejako vysvetliť? To len tak, bez dôkazov ťa obvinil? Čosi musel mať na teba. -Že som podozrivý, lebo som bol príliš iniciatívny. Že som to len hral. Povedal som mu, že ja mám svedomie čisté. Mami, vieš aký som naštvaný? Tí štyria sa poflakovali a ja som sa fakt snažil. On mi neverí. Pripadám si ako blbec. Ja som predsa nič neukradol. Ja nie som zlodej. -Viem, že nie si zlodej. A neboj sa, nájdeš si inú robotu. Len si sa zrazil so životom. Ešte takých kopancov zakúsiš v živote, ber to ako prípravu. -To čo mi hovoríš? Čakal som, že sa nahneváš, alebo ma poľutuješ, alebo neviem čo. Veď to sa neoplatí poctivo robiť. -Som naštvaná, a poriadne. Len nevidím východisko a nič múdre mi nenapadá. Ale vieš čo by som považovala za naozaj hrozné? Keby si tie peniaze ukradol. A keby šéf potom niekoho nevinného vyhodil. Také by neprebolelo. To, čo sa stalo tebe, prebolí.

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu