reklama

Pán Galko, mne sa vaše uši páčia

Pravdupovediac, donedávna som si vôbec nevšímala, aké máte uši. Viac ako vzhľad človeka ma zaujíma to, čo človek hovorí. To ma naučil jeden múdry a skromný človek, kňaz. Najprv počúvajte, čo hovorí, až potom, kto hovorí, tak nám to vravel. Odvážne a nasledovaniahodné. Núti to človeka nebyť v stáde, skôr naopak, ísť proti prúdu, nedať na prvý dojem, rozmýšľať v súvislostiach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (137)

Chcem tým povedať, že rozumiem odpočúvaniu a verím, že bolo urobené nielen v súlade so zákonom, ale najmä vo verejnom záujme. Ak sa má naše skorumpované Slovensko očistiť od zlodejov, začať sa musí zhora. Ako sledujem, mnohým sa to nepáči. Dokonca aj takým, u ktorých by som to vôbec nepredpokladala. Čo už, aspoň mám ďalší poznatok. Akademické prostredie, predvolebná kampaň, či pôda parlamentu, znesú veľa. Kvetnaté reči, nesplniteľné sľuby, demokracia, nulová tolerancia s korupciou... a to všetko v prospech občana. Ako pekne to znie. Medové motúzy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem tým povedať, že ak by ste ma dali odpočúvať, lebo by existovalo dôvodné podozrenie, že som sa do niečoho nekalého zaplietla a bol by na to zákonný dôvod, nevytočilo by ma to. Človek, ktorý nerobí špinavosti, sa odpočúvania nemôže báť. Maximálne by ste sa dozvedeli, že ľúbim svojho muža, že syn aj dcéra robia na diplomovke, že junior sa hľadá, že moravská babička smúti..., a tak podobne. Vytočilo by ma, keby ste ma dali odpočúvať bezdôvodne. 

Chcem tým povedať, že si vážim ľudí, ktorí hrajú fér. Hrajú nie je dobrý výraz. Herec patrí na javisko. Lepšie bude, vážim si ľudí, ktorí žijú fér.

A aby ste si nemysleli, že si vás vôbec nevšímam, tak sa spýtam: má človek viac vitamínov v kolene, alebo v krku? Samozrejme, že v kolene, lebo tam je celé jablko a v krku je len ohryzok. I keď vo vašom prípade to asi s tými vitamínmi bude naopak :-)

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu