reklama

Končím s blogom!

A myslím to vážne. Stačilo. Vyrábať si virtuálnych priateľov i nepriateľov, načo je to dobré? Budiť sa v noci zo sna a rozmýšľať, či sa fakt mám dať vyšetriť u psychiatra, ako mi to večer v diskusii vrelo odporúčal jeden známy nick. Teda nick nie je môj známy, on je iba známy nick, ktorý možno vôbec neexistuje. Teda existuje, ale ktohovie, kto to je. Vráťme sa k meritu, lebo som sa akosi zamotala. Napokon zabudnem, čo som to vlastne chcela povedať. Aha.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Je čas skončiť. Uznajte sami, ani len tých blbých tristo (číslom: 300) článkov sa mi nepodarilo napísať. Toto je môj dvestodeväťdesiatyôsmy (číslom: 298.)

Takže rekapitulácia. Vy, ktorí ste sa tešíte, že sa už na blogu neobjavím, vy ktorí ste posmutneli, že už nebudete čítať moje vynikajúce:-) články i vy, moji náhodní čitatelia, ktorých som privábila azda iba dobrým nadpisom:

Dávam vám čestné slovo, že toto je môj posledný článok na blogu SME,

(samozrejme v roku 2011.Verím, že aj na budúci rok sem niečo prudko čitateľné prihodím.)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Želám všetkým veselého Silvestra, v novom roku pevné zdravie,

všetko zlé nech vás minie,

radosť z písania i čítania, kultivovanú diskusiu, utuženie existujúcich

a veľa nových (nielen) virtuálnych priateľstiev.

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu