reklama

Pán Matovič, hlbšie sa už klesnúť nedalo!

Domnievam sa, že slušnosť buď človek má, alebo ju iba predstiera. Nedomnievam sa, že vy ju iba predstierate. Písmenká d  a  t zo slova predstiera  môžete pokojne vypustiť, pán Matovič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Viete, je veľa vecí v mojom živote, o ktorých by som nerada, aby sa prepierali na verejnosti. Výraz „veľa“ je neadekvátny. Skôr by sa hodilo, že ich je veľmi, veľmi, veľmi... veľa. Ruku na srdce, pán Matovič, koľko takých momentov je vo vašom živote? Ani jeden? Och, tak potom prepáčte, svätý pán Matovič.

Pán Matovič, netuším, či sa pán Radoslav Procházka sekol, alebo je to ešte špinavšie. Podľa môjho sedliackeho rozumu, volím druhú možnosť: je to ešte špinavšie. Je to hnoj. Želám vám pokojné odcupitanie na smetisko dejín, kam podľa mňa patríte.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S.

Nedoručujte mi váš novinový plátok. Je to nevyžiadaná pošta, spam. Nikdy som si ho neobjednala a verte neverte, čítala som ho iba raz – keď sa mi nezadarilo na záchode. Verte neverte, nepomohol.

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu