reklama

Re-klama (fejtón)

Pomaly ale isto sa to deje. Môj reálny svet sa mi míňa priamo pred očami a ilúzia sa mi tlačí do hlavy čoraz intenzívnejšie. Už neviem rozlíšiť, kedy som to ja a kedy niekto iný rozhoduje za mňa, pričom to vyzerá úplne tak, ako keby to bolo moje slobodné rozhodnutie. Čo na tom, že hrozí moje psychické zrútenie. Koho to už trápi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (94)
Obrázok blogu

A ak aj niekoho, tak len preto, aby som seba aj svoju rodinu poistila v tej správnej zdravotnej poisťovni, lebo som predsa milujúca manželka a matka a ako taká predsa chcem členom svojej rodiny to najlepšie. A tak každý rok skáčeme z poisťovne do poisťovne, lebo zdravie je prvoradé. Stále som však na pochybách, či som urobila to najlepšie.Aby som nekrivdila. Majú o mňa vážny záujem aj komerčné poisťovne. V roku 2096 bude dokonca zo mňa milionárka, ak budem štvrťročne platiť smiešnych 3000 korún na hlavu. Fakt na zbláznenie. Ja a milionár. Už len pre ten pocit sa to oplatí.Tak prečo vo mne rastú komplexy menejcennosti? Cítite tú rozpoltenosť a bezmocnosť?Dcéra sa prednedávnom vrátila z prázdnin od mojej sestry a jej tričká boli oveľa belšie, ako predtým. Ani len prať neviem poriadne. Ale dala som si poradiť od sestry. Odteraz periem len v prášku, po ktorom je moja bielizeň ako nová a keď sa zašpiní, tak to vôbec nie je vidieť. Mám trochu obavy. Zanedlho sa vráti z prázdnin od moravskej babičky syn. Ak bude lepšie vypraný ako dcéra, asi si hodím..., no pre začiatok postačí Lexaurin.Ešte zopár vecí ma neskutočne mrzí a zhrýzam sa tak, že sa u mňa začala prejavovať rečová chyba. Je to trochu ošemetné, ale zverím sa. Možno sa mi uľaví a možno zistím, že nie som sama, koho to trápi. Ide o dámske vložky a detské jednorazové plienky. Všimli ste si: všetky sú po použití sfarbené na modro a zdá sa, že vôbec nesmrdia. A čo ma škrie najviac: málo sa smejem. Všetky matky sa nežne usmievajú a z jedného vrecúška instantnej polievky dokážu zasýtiť celú rodinu. To ja sa len hrozím, keď deti zavelia, že si prosia toľko ako ocko. Ako sa mám vtedy usmievať, keď naberačkou šmátram po dne hrnca a aby reč nestála utrúsim, že ja vlastne ani nemám hlad a tajne schrúmem dva suché rožky.Musím prísť na to, kde je pes zakopaný a problém rozlúsknuť. Lebo keď tak nahlas rozmýšľam, nie je to až také zlé: kadekto má o mňa záujem, hlavne keď kúpim...

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu