reklama

Hotový Babylón (fejtón)

Asi sa zbláznim a možno som sa už.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Za omyly sa platí. Ale že až tak kruto, to som netušila. Do podvedomia sa mi pomaly -i napriek počiatočnému vehementnému odporu- usádzali reklamné slogany. Asi ako vodný kameň v rýchlovarnej kanvici. Určite to poznáte, kamkoľvek sa pozriete, čokoľvek počúvate, kedykoľvek stlačíte diaľkový ovládač, zo všetkého na vás vyhúkne reklama. Najlepšie, najmäkšie, najtvrdšie, najteplejšie, najlahodnejšie, najvzrušujúcejšie, najroztierateľnejšie, najhebkejšie, a to všetko za supercenu. Rozhodnite sa slobodne, ale spravíte najrozumnejší krok vo svojom živote, ak si kúpite hneď a viac kusov a nie od konkurencie ale od ponúkajúcej firmy, lebo tie druhé výrobky sú obyčajné, bežné, neekologické, kúpte, kúpte, kúpte a najmä teraz, keď je to so zľavou, a najmä teraz, keď je to o 71 % účinnejšie, a najmä teraz, keď môžte vyhrať toľko supercien a pribalia vám aj tri handry navyše a navyše zadarmo, zavolajte hneď. Kto by odolal. Zlomili ma, nadobro. OK, povedala som si zmagorená, hádam hovoria pravdu, veď vyzerajú tak seriózne a presvedčivo. Pomaly som z predajných pultov a zasielkových obchodov začala skupovať tovar, o ktorom ma ktosi iný presvedčil, že je naj. Lenže, ako som povedala na začiatku, za omyly sa platí. Ale že až tak kruto...pardón, to už bolo.Takže k meritu veci. Šli sme cez jesenné prázdniny na dovolenku do hôr, čo sa mi stalo osudným. Našim čistokrvným mačkám som do misiek nachystala v dobrej viere -pre znalých bona fide- KitKat (daj si pauzu, daj si KitKat) a deťom som do batohov pribalila namiesto sladkostí - Kitecat (to najlepšie pre vašu mačku - Kitecat). Deti sa ešte teraz so mnou nerozprávajú a sú odhodlané napísať akejsi nadácii na ochranu týraných detí. Mačky sme museli po návrate z dovolenky odniesť ku zverolekárovi a ten mi pohrozil, že pozná renomovanú nadáciu na ochranu týraných zvierat. A čo tak založiť nadáciu na ochranu reklamou týraného spotrebiteľa, ha? Či som sama, komu sa v hlave poplietli reklamné slogany!?

Júlia Hubeňáková - Bianka

Júlia Hubeňáková - Bianka

Bloger 
  • Počet článkov:  352
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radkova manželka a mama Miša, Veroniky a Raďa. Zoznam autorových rubrík:  Rodinné striebroBakaláriFejtónyPokrútené paragrafyMoje bá-sničkyPolitika a jaReportMoje povedačkyEvanjelium podľa...FotofejtónSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu